Saturday 14 November 2015

MEDIA ANUGERAH QIB SDN BHD dan Majlis Pelancaran WOLLYWOOD PRODUCTION SDN BHD.



WAWASAN CEO MEDIA ANUGERAH QIB SDN BHD

Wawasan CEO ialah sebuah wawasan yang diilhamkan oleh Yang Mulia Pengiran Mazlan bin Yang Mulia Almarhum Pengiran Che Ani sebagai Ketua Pegawai Eksekutif Media Anugerah QiB Sdn. Bhd. yang bertujuan untuk meningkatkan kemajuan syarikat menjadi sebuah syarikat bumiputera Islam yang pertama dan terulung berjaya menaikkan martabat usahawan-usahawan bumiputera dari syarikat kecil hingga syarikat besar. Peningkatan kemajuan bukan sahaja dari segi ekonomi, tetapi juga merangkumi aspek kerohanian, psikologi serta perpaduan nasional dan sosialisasi antara satu sama lain. Bahkan turut melibatkan persoalan kestabilan ummah, sistem perniagaan, mutu hidup, nilai sosial dan kerohanian, maruah bangsa serta keyakinan diri.

MATLAMAT UTAMA 

  1. Mewujudkan ummah bersatu dan menerap budaya penyayang iaitu sistem sosial yang mementingkan UMMAH lebih daripada diri sendiri, dengan kebajkan insan tidak hanya berkisar kepada negara tetapi di sekeliling sistem persaudaraan yang kukuh. 
  2. Memastikan UMMAH yang adil dalam bidang ekonomi. Ini merupakan UMMAH yang melaksanakan pengagihan kekayaan secara adil dan saksama dengan mewujudkan perkongsian sepenuhnya bagi setiap UMMAH dalam perkembangan ekonomi.
  3. Mewujudkan UMMAH makmur yang mempunyai ekonomi berdaya saing, dinamik, giat dan kental.

MATLAMAT MEDIA ANUGERAH QIB DALAM USAHASAMA

  1. Mengumpulkan semua usahawan-usahawan Islam Bumiputera yang berjaya dalam pelbagai bidang untuk bersama-sama berjuang bagi menaikkan semula ekonomi Islam selaras dengan motto syarikat "1 Orang Bukan Ummah" & "Menyatukan Ummah".
  2. Format usahasama ini boleh dilihat dalam blog mediaanugerahqib.blogspot.com. Blog ada menunjukkan track record Media Anugerah QiB Sdn. Bhd. dalam usahasama peringkat awal sebelum pelancaran filem pertama Wollywood Production Sdn. Bhd., iatu "THE GOLD COIN" pada 3.11.2015. Event demi event telah dilancarkan melalui kelab-kelab dalam syarikat Media Anugerah QiB Sdn. Bhd. Sebanyak 30 kelab telah dirancang dan dilancarkan sepanjang tahun 2015 ini. Penajaan kelab dalam syarikat Media Anugerah QiB Sdn. Bhd. adalah platform awal yang disediakan untuk usahasama artis-artis terlibat segi moral support, setiakawan dan setiakerja kepada yang berusaha daripada bawah. Bersesuaian dengan motto Wollywood Production Sdn. Bhd. "WE CREATE STARS".
  3. Memerlukan sokongan dalam usahasama penajaan oleh kontraktor-kontraktor Malaysia khasnya untuk bersama menjayakan INDUSTRI PERFILEMAN MALAYSIA HINGGA KE PERINGKAT ANTARABANGSA untuk berganding dengan kumpulan kewangan antarabangsa melibatkan 25 buah negara.
  4. WOLLYWOOD sebagai teraju industri bagi menaikkan martabat produser-produser filem tempatan, memerlukan kekuatan lebih 10,000 artis bagi mencetuskan revolusi perfileman ini.
  5. Bersama ini WOLLYWOOD perlukan gandingan penaja-penaja tempatan dan artis-artis baru supaya rebut peluang untuk bersama dalam INDUSTRI ini barulah melangkah kepada "WOLLYWOOD ACADEMY" dan seterusnya WOLLYWOOD PICTURES, WOLLYWOOD STUDIO, WOLLYWOOD ENTERTAINMENT, WOLLYWOOD EQUIPMENTS, WOLLYWOOD WORLD, WOLLYWOOD FOUNDATION dan WOLLYWOODLAND. Semua ini adalah syarikat antarabangsa.
  6. Sebelum itu kita kena perbanyakkan studio-studio di seluruh negeri untuk kemudahan artis-artis dan sekaligus ini membuka peluang pekerjaan di daerah mereka untuk menyambut permintaan (demand) syarikat-syarikat antarabangsa ini.
  7. Bagi mencapai matlamat ini, kita perlukan ramai kontraktor untuk menjana projek baikpulih dan membekalkan peralatan studio dan skopnya. Kita buat kecil-kecilan seperti studio pertama di ONE LAGENDA MELAKA. Biar kecil-kecilan tetapi banyak, daripada studio kecil kepada studio besar mengikut permintaan dan sokongan atis-artis yang bersama menjayakan WOLLYWOOD melalui MEDIA AUGERAH QIB SDN. BHD.
  8. Fungsi MEDIA ANUGERAH QIB adalah sebagai pengacara kepada kumpulan penaja-penaja tempatan dan antarabangsa. Kumpulan kontraktor yang menaja filem "THE GOLD COIN" dan promosinya (AMP) akan dapat projek hadiah "ANUGERAH QiB" (Qualiti internet Biru) yakni anugerah projek baikpulih (renovation) dan bekal (supply) untuk projek studio ini dan seterusnya projek-projek pembinaan 25 studio-studio besar mewakili 25 negara seumpama kedutaan. 
  9. Matlamat untuk setanding dengan HOLLYWOOD mahupun BOLLYWOOD mungkin terlalu awal kerana WOLLYWOOD masih terlalu muda. Tapi dengan adanya perancangan usahasama artis-artis BOLLYWOOD dan HOLLYWOOD akan dapat mempercepatkan proses ini.
  10. Bagi mempercepatkan proses usahasama ini, satu REVOLUSI yang boleh menarik PERHATIAN DUNIA KE ARAH WOLLYWOOD perlu dicetuskan. Contohnya; artis yang ramai, studio yang banyak dan standard filem yang setaraf. Wollywood Production Sdn. Bhd. akan mengacara 40 filem tempatan untuk paten kepada 25 negara (termasuk Malaysia) demi mencapai matlamat ini.
  11. Di samping itu konsep pemasaran juga mesti meluas (WORLDWIDE). Sebagai contoh; Filem Transformers melakukan pemasaran setahun untuk tayangan serentak seluruh dunia. Bukan hanya filem sahaja tetapi mereka juga mengeluarkan promotional items dan macam-macam lagi. Maka LAYAKLAH BUAT KEUNTUNGAN BERBILLION-BILLION.
  12. WOLLYWOOD ada network usahasama yang masih dalam peringkat awal rundingan (rahsia Wollywood). Tapi apa yang boleh dibuat, WOLLYWOOD perlukan 40 filem "power" di mana sinopsis filem akan dipatenkan dalam industri sebagai trend awal kelainan yang dibawa hanya melalui WOLLYWOOD.
  13. Konsep paten 40 filem ini contohnya filem "DRIF" dan "2 FAST 2 FURIOUS". Filem ini melibatkan sinopsis yang sama tetapi dibuat di Hollywood, kemudian diikuti oleh negara-negara lain seperti Jepun, Hong Kong, Thailand, Indonesia dan Malaysia. Sinopsis diolah dalam budaya negara masing-masing.  Bila kita menontonnya, jalan cerita adalah seakan-akan sama sahaja cuma berbeza dari sudut pembikinan yang menampakkan filem itu lebih real. Satu sinopsis diolah kembali skrip oleh 40 pengarah filem yang berbeza. Di sinilah bermulanya persaingan antarabangsa dan seterusnya WOLLYWOOD akan diupgred dari masa ke masa dengan idea dan perancangan 1000 pengarah filem 25 negara.  
  14. Satu lagi kaedah untuk luaskan pasaran filem-filem adalah filem animasi seperti "LION KING" dan "PRINCESS" atau "UPIN IPIN". Skop penonton adalah luas, terdiri dari kalangan orang dewasa dan kanak-kanak yang menonton berulang kali tanpa rasa jemu.
  15. PROJEK WOLLYWOOD ini dengan usahasama produser-produser filem 25 negara dijangka mampu menghasilkan 1000 filem dalam masa setahun. Maka barulah boleh setaraf dengan HOLLYWOOD dan BOLLYWOOD.


WOLLYWOOD MENCIPTA BINTANG (WE CREATE STARS)

Kami menyeru kepada semua usahawan-usahawan dan para kontraktor yang berjaya di luar sana, marilah sama-sama BERSATU demi MEMARTABATKAN lagi usaha MENAIKKAN NAMA PERFILEMAN NEGARA dan sekaligus MENJANA EKONOMI dan MENAIKKAN EKONOMI ISLAM kita melalui trend perfileman ini. Ini adalah persaingan yang adil di mana generasi akan datang lebih berdaya fikir dan boleh buat pilihan yang bijak bagi menangani keruntuhan moral dan permasalahan sosial akibat trend dan gejala kurang sihat yang diterapkan melalui filem. Filem adalah modus operandi penjajahan minda muda mudi yang boleh merosakkan dan boleh membina. Semuanya tertakluk kepada pengusaha itu sendiri.

Baik buruk penerimaan adalah atas kefahaman individu untuk menilai melalui sudut-sudut yang berbeza. Biarlah mereka sendiri menilai dan membuat pilihan ke arah budaya hidup yang lebih bererti. Filem-filem WOLLYWOOD adalah khusus kepada filem-filem perjuangan bermotifkan SETIAKAWAN DAN SETIAKERJA. Motif filem-filem WOLLYWOOD adalah berbentuk psikologi hiburan yang membawa keunikan cara berfikir menangani keruntuhan moral melalui filem-filem trend hari ini yang disalahgunakan oleh penonton sendiri kerana tiada pemahaman yang sebenar. Pengkritik-pengkritik filem juga perlu memainkan peranan menyahut seruan modus operandi WOLLYWOOD barulah adil di mana penonton akan bertambah bijak menilai dan bukan sekadar terikut-ikut trend filem.




Perlantikan rasmi untuk Press MEDIA ANUGERAH QIB SDN BHD


Y. M. PENGIRAN MAZLAN BIN Y.M. ALMARHUM PENGIRAN CHE ANI
Keturunan Diraja Brunei Darussalam
Y.M. PENGIRAN SHAHBANDAR MOHD SALEH BIN Y.M. ALMARHUM PENGIRAN SHARMAYUDA

CEO
Chief Executive Officer
MEDIA ANUGERAH QiB SDN BHD


Y.B. DATO ASAARI BIN OTHMAN
D.S.M.P
COO
Chief Operation Officer


Dato Firdauz bin Hj. Tajidin
CRO
Chief Relation Officer
No H/p: 012-3665865
(P.A / Setiausaha Sulit CEO) 


Dato Seri Paduka Ahmad Azman Abdullah
Chief Logistic Dome


Dato Amir Rasid bin Nan
Chief Logistic Madrasah


Y.D.H. Dato Seri Paduka Megat Hadzlie Adlan
Chief Logistic RMK


Dato Hj. Haron bin Hj Abdullah
DPMP DSM BKT PJK JP
Chief Logistic iKS


Dato Seri Hj. Zainal bin Omar
SSNN DSSD DIMP
Chief Logistic Security


Dato Abdul Rahim bin Hj. Nordin
D.K.S.D
Chief Logistic Transport
No H/p: 013-6099987
(P.A / CEO Financial Advisor)


Hj Asibli bin Hj Md Tap
Chief Admin Religion


Nazreen Hafiz bin Azman
Chief Media Intelek I.T.


Datuk Paduka Hajah Maznah @ Zainun binti Harun 
P.J.K, S.M.P
Chief Admin Welfares


Hajah Noraini binti Abd Aziz
Chief Admin Charity

 

Mazwana binti Mohamed Badri
Chief Admin Account
No. H/p: 017-7277506
(File Hartanah)

Nurul Ain binti Norizan
Chief Admin LHDN
No. H/p: 013-7694841
(File iKS)


Nor Fadhilah ‘Arifi binti Hj. Md Som
Chief Admin Solicitor
No. H/p: 017-7966085
(File Artis)

Rafidah binti Dato Hj. Mohd Pilus
Chief Admin SSM
(PA. / Setiausaha Peribadi CEO)
No. H/p: 017-5644456 / 013-3754415 (whatsapp)
(File Kontraktor)

Nur Aishah Aminah bt Khalid
Chief Admin Cyber
No H/p: 012-7058607
(File Pengurus Siber)


President Group of Companies


   


PELUANG MENJADI ARTIS WOLLYWOOD PRODUCTION SDN. BHD
  
Terbuka kepada semua warganegara Malaysia berumur 18-48 tahun.  
Bagi yang bukan Islam (Non-Muslim) sila berurusan hanya melalui KSU 
NOR FADHILAH 'ARIFI BINTI HJ. MD SOM (File Artis)

PENDAFTARAN AWAL untuk freelance 
kontrak jaminan Media Anugerah QiB Sdn Bhd & Wollywood Production Sdn. Bhd.

RM250 Sahaja  
(RM100 keahlian kelab dalam syarikat +RM10 File + RM140 Promotional item "THE GOLD COIN")

Hanya perlu ISIKAN BORANG KELAB PILIHAN & KELAB WOLLYWOOD 
untuk dapatkan pengesahan kontrak jaminan ke arah matlamat WOLLYWOOD ACADEMY.   


SEKITAR MAJLIS PELANCARAN FILEM " THE GOLD COINS" 
Penerbit, Yank Kassim hujung kanan bersama barisan artis "The Gold Coins"
Pengarah, Penerbit dan Artis bersama wakil dari Media Anugerah QiB Sdn Bhd
 
Sessi artis bersama wakil-wakil media
 
 
Majlis Pelancaran filem "The Gold Coins" disempurnakan oleh Y.M. Pengiran Mazlan


Penerbit, Yank Kassim (Wollywood Productions Sdn Bhd) mengiringi Y.M. Pengiran Mazlan (CEO Media Anugerah QiB Sdn Bhd) merasmikan majlis bersama barisan pelakon utama.


 
 
 
 
  






Fattah Amin & Raja Ilya diberi tanggungjawab menggalas watak utama dalam ‘The Gold Coins’.

Penerbit ‘The Gold Coin’ , Yank Kassim.

Baca Laporan Media di : 

>> http://www.mynewshub.cc/2015/11/11/the-gold-coin-filem-epik-sulung-terbitan-wollywood/#gs.8ZATeEE

>> http://www.malaysiandigest.com/hiburan/577647-bajet-rm3-juta-penerbit-the-gold-coin-optimis-hasilkan-cgi-terbaik.html

 >> http://www.cinema.com.my/bm/articles/news_details.aspx?search=2015.n_fattahaminrajailya_26066&title=Fattah-Amin-Raja-Ilya-bergandingan-dalam-The-Gold-Coins-

 >> http://www.malaysiagazette.com/ms/hiburan/gold-coins-pertaruh-fatah-raja-ilya



MEDIA ANUGERAH QIB SDN BHD 
adalah pengacara kumpulan penaja.

Usahasama Orang Kaya Brunei sebagai penaja utama 
Y.M. Pengiran Mazlan bin Y.M. Almarhum Pengiran Che Ani.

Kumpulan kontraktor pembinaan, Sabah khasnya dan lain-lain amnya.


Terbuka kepada sesiapa sahaja yang berminat 
untuk berusahasama dengan 
MEDIA ANUGERAH QIB SDN BHD 
untuk menaikkan martabat industri filem negara 
ke peringkat antarabangsa
"WOLLYWOOD" , "BOLLYWOOD" , "HOLLYWOOD"


Sila hadir ke..
WOLLYWOOD PRODUCTION SDN BHD
No. 2 Jalan Lagenda 9,
Taman One Lagenda,
Melaka Sentral.
(Belakang Tesco & Aeon Melaka Sentral)


Kepada sesiapa yang berminat menjadi artis, 
pihak WOLLYWOOD PRODUCTION SDN BHD 
memerlukan ramai artis untuk industri perfileman 
"WOLLYWOOD PICTURES" 
yang LUAR BIASA dan tak pernah digambarkan oleh sesiapapun.


Artis-artis lama dan baru juga dialu-alukan 
untuk menjadi ahli kelab dalam syarikat 
MEDIA ANUGERAH QIB SDN BHD 
dan rebut peluang
"ONLINE QiB AWARD"


Bersama kita menyumbang untuk memajukan industri perfileman negara, gandingan artis lama dan baru bagi menyumbang kepada ekonomi negara di masa hadapan.


PELUANG MENJADI ARTIS
 HANYALAH KEPADA AHLI 30 KELAB DALAM SYARIKAT
MEDIA ANUGERAH QIB SDN BHD




MEDIA ANUGERAH QIB SDN BHD

Berikut adalah peluang pekerjaan dengan “ONLINE QIB AWARD”


PERTAMA:
Tawaran pekerjaan ini adalah terbuka kepada ahli MAQIB sahaja.
Pendaftaran ahli MAQIB hanyalah melalui kaedah ini:

1.     Anda dikehendaki memilih salah satu kelab dalam syarikat Media Anugerah QIB Sdn Bhd. yang bersesuaian dengan jiwa dan kerjaya anda.

2.   Anda dikehendaki memilih salah seorang Ketua Setiausaha (KSU) Media Anugerah QIB Sdn Bhd sebagai agensi anda.

3.   Setiap KSU bijak urus 6 kelab sebelum diserahkan kepada AJK Kelab untuk penubuhan kelab sebenar yang berdaftar di masa terdekat. (tertakluk kepada respon anda).  Oleh itu jika anda pilih kelab, secara otomatik KSU yang bijak urus kelab tersebut adalah agensi anda.

PRA-SYARAT:
3.1.        Untuk menjadi ahli dalam tempoh promosi hingga 31.12.2015, anda perlu tabung RM100 untuk dapatkan imuniti pengasas bagi penajaan keahlian kelab sebenar bernilai RM250. (cadangan keahlian kelab RM100 + Fail RM10 + Promotional item bernilai RM140). Sila simpan stiker hijau untuk dapatkan produk-produk promosi ini dalam program
“JELAJAH MALAYSIA –  Promosi Filem bersama rakyat untuk membasmi kemiskinan 121”

3.2.      Anda perlu bayar tambahan RM60 untuk kos pengurusan kontrak bijak urus KSU dan bahan bercetak untuk rekod agensi anda.

3.3.  Off record RM40 untuk Kad MAQIB “Kad Kunci 99 Program”. Sila dapatkan kad kunci ini melalui “Pemegang Kontrak Aman islamiah Dunia (AiD)” 

3.4.      Anda mestilah warganegara Malaysia beragama Islam.


INI ADALAH SISTEM JAMINAN PENGASAS SEUMUR HIDUP
Tertakluk kepada syarat anda mampu ikut arahan pengasas dalam satu kaedah bersatu dan usahasama membina kerjaya anda.



KEDUA:
Pemilihan hanyalah kepada penerima ANUGERAH QiB terbanyak (temuduga diri)

ANDA PILIH DIRI ANDA SENDIRI UNTUK TAWARAN PENJAWATAN INI.
Format temuduga ini akan diterangkan oleh KSU sebagai agensi anda. Sila hantar resume anda untuk memenuhi pra-syarat seterusnya.


PELUANG BINA KERJAYA YANG LEBIH CEMERLANG
Hanya melalui syarikat MEDIA ANUGERAH QIB SDN BHD

REBUT PELUANG PEKERJAAN
dengan pelbagai kontrak pendapatan di samping gaji bulanan seperti berikut:




LACD GRED 1

JAWATAN : PENGURUS CAWANGAN Lagenda Asmara Coffee Dome

GAJI : RM4500 Sebulan (Tertakluk kepada syarat)

KELAYAKAN :
Terbuka kepada Warganegara MALAYSIA
Agama ISLAM
AHLI yang mempunyai IJAZAH sahaja
Berusia 18 tahun – 48 tahun

PENTING:
Temuduga online QiB
MAHIR DENGAN INTERNET
Boleh belajar dan mengajar pekerja LACD

Diperlukan seramai 1500 orang untuk cadangan 1111 cawangan seluruh negara.






LACD GRED 2

JAWATAN : PENOLONG PENGURUS CAWANGAN Lagenda Asmara Coffee Dome

GAJI : RM2500 Sebulan (Tertakluk kepada syarat)      

KELAYAKAN :
Terbuka kepada Warganegara MALAYSIA
Agama ISLAM
AHLI yang mempunyai DIPLOMA sahaja
Berusia 18 tahun – 48 tahun

PENTING:
Temuduga online QiB
MAHIR DENGAN INTERNET
Boleh belajar dan mengajar pekerja LACD

Diperlukan seramai 1500 orang untuk cadangan 1111 cawangan seluruh negara.







LACD GRED 3

JAWATAN : PENYELIA CAWANGAN Lagenda Asmara Coffee Dome

GAJI : RM1500 Sebulan (Tertakluk kepada syarat)

KELAYAKAN :
Terbuka kepada Warganegara MALAYSIA
Agama ISLAM
AHLI yang mempunyai SPM atau Setaraf dengannya sahaja
Berusia 18 tahun – 48 tahun

PENTING:
Temuduga online QiB
MAHIR DENGAN INTERNET
Boleh belajar dan mengajar pekerja LACD

Diperlukan seramai 3000 orang untuk cadangan 1111 cawangan seluruh negara





LACD TERBUKA

JAWATAN : PEKERJA AM (pelbagai)

GAJI : RM1100 Sebulan (Tertakluk kepada syarat)

KELAYAKAN :
Terbuka kepada Warganegara MALAYSIA
Agama ISLAM
Berusia 18 tahun – 48 tahun

PENTING:
Temuduga online QiB sahaja


TAWARAN KEPADA AHLI KELAB DALAM SYARIKAT MEDIA ANUGERAH QIB SDN BHD SAHAJA.

Sila hantarkan resume kepada email Ketua Setia Usaha (KSU) pilihan anda sebagai agensi bijak urus anda.

Manakala untuk sistem jaminan “ONLINE QiB AWARD” hantarkan kepada 4 email berikut:



Iklan akhbar untuk Jawatan Kosong ini akan dibuat nationalwide selepas “SUARA MEGA SABAH” tajaan MEDIA ANUGERAH QIB SDN BHD yang akan dirasmikan oleh

Y.M. PENGIRAN MAZLAN BIN Y.M. ALMARHUM PENGIRAN CHE ANI dengan dif jemputan ORANG KAYA BRUNEI DARUSSALAM di Kota Kinabalu Sabah Disember 2015.


Barulah penajaan syarikat-syarikat lain bermula dengan syarikat naungan TAN SRI MD KAMAL BIN HJ BILAL (CHAIRMAN).

Dan seterusnya syarikat-syarikat dalam senarai SYARIKAT MAJOR AXIS SDN BHD untuk tajaan filem “THE GOLD COINS”.

Segala bentuk penajaan ini adalah penajaan AMP (Advance, Marketing & Promotion) untuk program jelajah Malaysia bagi mempromosikan filem “THE GOLD COINS” ini di samping memperkenalkan Tabung Amanah Rakyat Untuk Rakyat (TaRuR) untuk membasmi kemiskinan rakyat dan peminat.  Maka penajaan ini SAH di sisi undang-undang Negara.


Sementara itu PENAJAAN WAKAF KORPORAT RM1 Juta Dato-Dato & Tan Sri blok dalam F/D atas NAMA SENDIRI untuk Tabung Amanah Rakyat Untuk Rakyat (TaRuR) akan diasaskan oleh 3000 ahli MAJLIS AMANAH QUALITI INTERNET BIRU (Maqib Islamic Goldclub RM3bil) untuk program jelajah Malaysia.

Ini adalah kontrak 121 kepada pemegang Kontrak “AMAN iSLAMIAH DUNIA” (AiD)

MAJLIS AMANAH INI TELAH DIASASKAN OLEH 313 ORANG AHLI LEMBAGA PENGASAS MAQIB pada 15/5/2015.
Sila rujuk BLOG perlembagaan313.blogspot.com

Bukti bergambar asas Maqib, maka inilah proses GANTINAMA PEMEGANG KONTRAK 121 yang bernilai RM1,000,000 FEB 2016.

Lambat mahupun cepat perlaksanaan ini adalah atas USAHASAMA anda sebagai Pejuang Ulong sekalian.

SETIAP PEJUANG ULONG ADA INSENTIF AMIL untuk saradiri menjalankan tugas-tugas dengan berkesan.

Mulakan dengan SATU PENAJAAN daripada 1 KONTRAKTOR UTAMA (Ready Facility RM10,000,000) untuk link bank to bank.
+ 40 KONTRAKTOR DIRAJA MAQIB DARUSSALAM (Sila lihat format penajaan)
+ 40 KONTRAKTOR WIBAWA RM3.8 Juta untuk taja 1 filem. (Blok F/D atas nama sendiri)


PERJUANGAN INI BENAR


Ke Arah Matlamat kontrak-kontrak yang lebih professional untuk urusan perbankan 

MAQIB iSLAMIC GOLDCLUB

 INTERNATIONAL DYNAR FINANCE
Manakala “TAWARAN MENJADI JUTAWAN DALAM TEMPOH 1000 HARI” adalah TERTUTUP antara anda dan pengasas. Kontrak-kontrak ini di bawah akta “SULIT & PERSENDIRIAN” melibatkan 5 syarikat pengurusan professional:



  1. BUSINESS CONSULTANT            (Syarikat Perunding Perniagaan)
  2. COMPANY SECRETARY               (Syarikat Setiausaha Syarikat MIA)
  3. CHARTERED ACCOUNT               (Syarikat Pengurusan Akaun)
  4. BUSINESS TAX MANAGEMENT   (Syarikat Pengurusan Cukai)
  5. ARCHITECH CYBER                      (Syarikat Pengurusan Siber)
Kami percaya Dato-Dato dan Tan Sri sekalian ada nawaitu JIHAD yang sama. Oleh kerana itulah kami melantik DATO-DATO SEKALIAN DALAM SYARIKAT INI sebagai pengacara penaja-penaja untuk kukuhkan platform jihad Dato selama ini dengan DANA BAITUL ADIL naungan 10 Raja-Raja Melayu untuk bela rakyat agar bebas daripada belenggu dajjal.

111 MADRASAH akan ambil masa 1000 hari untuk disiapkan, tapi 10,000 MADRASAH MAQIB DARUSSALAM telah tersedia untuk kita ambil alih dengan projek-projek iKS. 10,000 Warung Bergerak (pasang siap).


WAKAF KORPORAT & GERAK SETIA MAQIB.

SILA AMBIL PERHATIAN ARAHAN BARU INI. Abaikan arahan terdahulu.

WAKAF KORPORAT adalah TAWARAN KONTRAK “Aman islamiah Dunia” (AiD) untuk menggenapkan  3000 ahli

MAJLIS
AMANAH
QUALITI
iNTERNET
BIRU

Minit penubuhan adalah pada 15/5/2015 dalam PERSIDANGAN 313 dengan 313 AHLI LEMBAGA PENGASAS MAJLIS AMANAH QUALITI INTERNET BIRU

3000 AHLI MAJLIS AMANAH adalah PEMEGANG KONTRAK AMAN ISLAMIAH DUNIA “AiD”

Ini adalah 3000 kontrak yang akan bernilai RM1 Juta menjelang FEB. 2016 ikut PROGRAM RMK DOME SDN BHD.

Demi berurusan dengan RAJA-RAJA MELAYU, kunci kita adalah “QUEEN OF INDIA”, PUSAT TAHFIZ & PUSAT ISLAM SEDUNIA di PULAU BESAR, MELAKA.

Program JELAJAH MALAYSIA 111 MINGGU adalah program promosi:
● “THE GOLD COINS” – Filem Pertama, "THE GOLD COINS 2" & "THE GOLD COINS 3" yang memakan masa 1000 Hari.

PENAJAAN UNTUK PROMOSI FILEM JELAJAH MALAYSIA  MEMBASMI KEMISKINAN 121 BUKAN SEKADAR UNTUK FILEM, TETAPI UNTUK TDC (Cth: Puteri Gunung Ledang- PGL oleh Datin Seri Tiara Jacquelina).

● QUEEN OF INDIA
Album pertama

RAJA-RAJA BERSAMA RAKYAT (Special Appearance Protokol)

● SUARA MEGA SABAH KK
Album kombinasi SUARA MEGA KK

Tajaan MEDIA ANUGERAH QIB SDN BHD yang dirasmikan sekali lagi oleh Y.M. PENGIRAN MAZLAN BIN Y.M. ALMARHUM PENGIRAN CHE ANI untuk raikan dif-dif ORANG KAYA BRUNEI & SABAH. Hadiah-hadiah sumbangan dari Y.M. Pengiran sendiri.


● BATTLE OF THE BAND
Album kombinasi band Rock Sabah.

● Kopi Bro. Yank
Produk pilihan dalam rundingan

● SYILING EMAS
Killer product

Semua untuk asas TABUNG AMANAH RAKYAT UNTUK RAKYAT, dalam rundingan Tengku-Tengku yang menyokong hudud yang dilaungkan oleh H.M SULTAN OF BRUNEI khasnya untuk dapatkan sokongan RAJA-RAJA MELAYU sebagai 10 PEMEGANG DANA BAITUL ADIL.

3000 kontrak ini akan ditawarkan kepada 3000 Dato-Dato dalam usahasama MEDIA ANUGERAH QIB SDN BHD sebagai PENAJA WAKAF KORPORAT, buku berjudul “QURAN BIRU”. Setiap seorang dengan WAKAF KORPORAT RM1 Juta. Buku Amalan Asas sejuta tahfiz ini akan diagihkan semasa program RAJA BERSAMA RAKYAT ini.

MAQIB akan blok RM3Bil dalam bank-bank tempatan untuk asas
 “Maqib islamic Goldclub – International Dynar Finance”.

WAKAF KORPORAT ONLINE AKAN DITERUSKAN MELALUI  SEJUTA TAHFIZ. (Kontrak ikhlas online RM1100)

PROMOSI 500 WAKAF KORPORAT secara manual melalui 5 KSU akan tamat pada 31.01.2016 untuk senarai penuh 3000 Ahli Majlis Amanah Qualiti Internet Biru



Hari ini hanya 500 KONTRAK WAKAF KORPORAT ditawarkan pada harga RM1,100 untuk wakaf 20 set buku-buku ini bagi perkenalkan 5 perkara berikut:

● Amalan Quran Biru
● Pesanan Buat Sahabat
● Silibus Didik Madrasah “MAQIB University”
● Hudud
● Jihad Ekonomi

Wakaf Korporat “NOT FOR SALE”. Bukan untuk pasaran terbuka.

Quran Biru hanya untuk wakaf kepada orang lain yang tidak anda kenali tetapi orang yang terima wakaf anda itu kenal anda.

FATIHAH UNTUK ANDA
Terhimpun di kalangan jemaah kekasih kepada kekasih Allah:
Muhammad s.a.w
Saiyidina ambiya warrasulihi
Wahabibina
Wasyafiena
Wamaulana
Muhammad al Amin
Sekalian para sahabat
Para ambiya
Para guru-guru
Kedua ibu bapa kami
Wa liwali wal hidayah
(…..nama orang yang wakaf…..)
dan untuk diri saya sendiri
AL FATIHAH


Hanya dengan cara ini wakaf itu paling berkat kerana anda ikhlas dan anda tidak boleh ungkit-ungkit penajaan anda, apatah lagi setiap penajaan itu ada “ONLINE QIB AWARD” yakni anugerah projek dan lain-lain.

AMAL JARIAH ANDA AKAN BERPANJANGAN SELAGI MADRASAH MENDIDIK DAN TERUS MENGAGIHKAN WAKAF KORPORAT ANDA UNTUK AMALAN DALAM KEHIDUPAN PENERIMA WAKAF ANDA & ORANG YANG KEMUDIANNYA ANAK CUCU DAN PARA KETURUNAN MEREKA.

Contoh:

Penajaan RM10,000 untuk 50/50 100 syarikat ada anugerah pemilik perkongsian 1 LACD RMK DOME SDN BHD. Sekaligus projek baikpulih dan membekal bernilai RM1,000,000.

KONTRAKTOR INDIVIDU yang buat penajaan RM10,000 bakal dapat projek bernilai RM1 Juta dan anda mampu menolong 100 orang miskin bawah tajaan 100 syarikat ini.

Ini satu contoh apa itu akhirat dulu, kemudian baru dunia ikut. Ikut konsep ini maka satu dunia akan ikut MAQIB maka jadilah ia amal jariah bagi setiap ahli MAQIB yang hadir bersama MAQIB hari ini.

Alangkah ruginya anda yang terkeluar daripada JIHAD EKONOMI ISLAM ini. 

JIHAD DENGAN KASIH SAYANG YANG MELIMPAH RUAH SEPERTIMANA MELIMPAH RUAH AMAL JARIAH ANDA DI SISI ALLAH (swt.) & RASULULLAH (saw.)

Inilah “MESEJ” untuk UMMAH BERSATU amalkan senjata mukmin.

PEWARIS
PENGUSAHA
PENGGUNA
iSLAMIC
iNTELEK
iT
MUSYARAKAH
MUKMIN
MUAMALAT

HANYA DI MAQIB
Jika kita bersatu hari ini.

Jika motif join MAQIB untuk kepentingan diri sendiri, maka anda akan bertambah susah hinggalah anda serah diri anda untuk ikut cara MAQIB  yang adil dan penuh keberkatan HALAL TULIN yakni 3 rezeki yang paling bersih di sisi Allah SWT, iaitu..

-         JIHAD
-         AMIL
-         TITIK PELUH SENDIRI

“IKHLASKAN” dan “INGAT NAK TOLONG”… Itulah kunci MAQIB dan dapatkan amal jariah dulu untuk buang RIBA & KIFARAH anda, barulah BAITUL ADIL akan jadi BAITUL MAKMUR bagi mendapatkan Islam di sisi Allah yakni JIWA YANG TENANG untuk kembali kepada Allah dan tinggalkan semua ini di dunia untuk dimanfaatkan oleh umat manusia yang hidup.

MEDIA ANUGERAH QIB SDN BHD TIDAK BERNIAGA DENGAN ANDA.
MEDIA ANUGERAH QIB SDN BHD ADALAH AGENSI SYARIKAT-SYARIKAT ANDA.
MEDIA ANUGERAH QIB SDN BHD ADALAH PENGACARA KUMPULAN PENAJA DARIPADA PENAJAAN KECIL HINGGALAH PENAJAAN YANG BESAR MELALUI YAYASAN-YAYASAN YANG AKAN TERLIBAT DALAM USAHASAMA PROGRAM "JELAJAH MALAYSIA ~ PROMOSI FILEM BERSAMA RAKYAT MEMBASMI KEMISKINAN 121"

Media Anugerah QIB Sdn Bhd bukan menggunakan agama untuk keuntungan tapi medium MAQiB sebagai MAJLIS AMANAH QURAN ISLAM BERSATU untuk memperkenalkan hudud sebagai fitrah kehidupan ahli-ahli yang terpimpin di bawah didik "MAQiB U" (MAQiB University) untuk membersihkan jiwa dengan rohani yang kudus.

● REZEKI APA YANG KAMU MAKAN?
● SUDAHKAH KAMU DIDIK ANAK-ANAK YANG SOLEH?
● APA YANG KAMU TINGGALKAN UNTUK YANG MASIH HIDUP @ DUNIA?


INILAH DIDIK MAQIB UNIVERSITY KEHIDUPAN UNTUK JALAN KEMBALI

Maka ahli MAQIB telahpun menjawab SOAL KUBUR YANG KE-5..
Siapakah saudara kamu..?


500 KONTRAK ISTIMEWA INI HANYA BOLEH DIDAPATKAN MELALUI 5 KSU YANG BERTUAH INI:

100 Kontrak
Rafidah binti Dato Hj. Mohd Pilus
No. H/p: 017-5644456

100 Kontrak
Nurul Ain binti Norizan
No. H/p: 013-7694841

100 Kontrak
Mazwana binti Mohamed Badri
No. H/p: 017-7277506

100 Kontrak
Nor Fadhilah ‘Arifi binti Hj. Md Som
No. H/p: 017-7966085

100 Kontrak
Nur Aisyah Aminah binti Khalid
No. H/p: 012-7058607

REBUT PELUANG UPGRED iG & iKS kerana AiD adalah tampuk kepada iKS.


TAWARAN TERHAD.

Sila rujuk kekosongan kontrak ini dalam blog

Hanya untuk 3000 ahli sahaja.

INI ADALAH SATU BAHAGIAN GERAK SETIA MAQIB
Habis 500 kontrak ini maka otomatik kontrak AiD dah PENUH 3000, maka boleh dijual Off Record melalui GANTINAMA dalam syarikat. (Jual syarikat)


TABUNG AMANAH RAKYAT UNTUK RAKYAT.

Usahasama

SYARIKAT dengan SYARIKAT
(Gantinama pemilik syarikat)

Lebih satu juta kontrak akan dikeluarkan kepada syarikat-syarikat terlibat dalam JIHAD EKONOMI ISLAM INI.

Tawaran ini dinamakan “POLE PERMODALAN PAPPADENE”

MAQIB ISLAMIC GOLDCLUB (DYNAR)
iG GOLDCLUB (DYRHAM)

Atau

“PENGARUH PROGRAM PERNIAGAAN”

Atau

“ONLINE QiB AWARD” Anugerah QiB ada BON BAHARUDIN ABDULMALEK HAMZAH yakni sistem jaminan IMUNITI PENGASAS.

MEDIA ANUGERAH QIB SDN BHD
Pengacara Kumpulan Penaja-Penaja Filem & Promosi Filem.


Proses seterusnya untuk UPGRED PROGRAM kepada SYARIKAT adalah tugas GERAK SETIA MAQIB (GSM) dan AHLI LEMBAGA PENGARAH MEDIA ANUGERAH QIB SDN BHD. (Mengikut Protokol & undang-undang dalam negeri). Bermula dengan satu (1) kepada enam (6) kepada dua puluh empat (24) dan muktamad 156 negara.

Kepada yang berminat untuk sertai “GSM” (Gerak Setia Maqib), sila berikan nama anda kepada KSU Pilihan Anda untuk dapatkan maklumat lanjut program pendapatan ini. 

TARIKH TUTUP PENYERTAAN GSM ADALAH 31.1.2016

Ini semua adalah prosess-proses yang perlu untuk kenalpasti antara ahli yang tunggu-tunggu dengan ahli yang mahu usahasama.

November dan Disember 2015 adalah “Bulan Tamak Haloba yang perlu”.
Tamak dan haloba dalam gelanggang yang benar (Rampas daripada senarai nama merah).

KSU sila bertindak segera birukan nama-nama pengesahan kategori bagi memudahkan Gerak Setia Maqib bantu kamu hubungi ahli-ahli yang nama merah.

Ramai yang TIDAK TAHU dan TIDAK AMBIL TAHU. Bahkan TIDAK MAHU AMBIL TAHU. Mereka hanya nak duit maka kita bagi duit, tapi kita REBUT AMAL JARIAH.

Adalah peluang GSM melakukan amal jariah dengan MEMBERITAHU mereka supaya REBUT PELUANG AKAN DATANG (2016)

Peluang 2015 jadi contoh kepada mereka yang bersikap tunggu-tunggu,
TAPI DAH TERLAMBAT.

“Maqib Islamic Goldclub – international Dynar Finance”

MAQIB INTERNET BIRU

Lambat atau cepat, KAD  MAQIB ISLAMIC GOLDCLUB adalah atas kesungguhan anda.
TEAMWORK ANDA ORANG KAYA ISLAM DAN "121 " (one to one) ORANG MISKIN.




FORMAT PENAJAAN & ANUGERAH QIB
Penajaan Industri Filem dan Program-program Promosi (AMP)Jelajah Malaysia bahkan Jelajah Dunia "ROUND THE WORLD IN 365 DAYS" yakni sebuah Filem Mega dan Terulong "SCRIPT ON THE RUN" untuk membawa balik 500 artis sebagai tahfiz pertama Pusat Tahfiz Sedunia di Pulau Besar, Melaka.

MEDIA ANUGERAH QiB SDN BHD
Adalah Pengacara Kumpulan Penaja-Penaja

Usahasama ORANG KAYA BRUNEI sebagai Penaja Utama Y.M. Pengiran Mazlan bin Y.M. Almarhum Pengiran Che Ani.

Kumpulan kontraktor pembinaan Sabah khasnya, dan lain-lain penaja individu amnya.

INI ADALAH KONSORTIUM KONTRAKTOR MAQIB DARUSSALAM.

Matlamat mengagihkan projek-projek imuniti RMK DOME SDN BHD khasnya untuk projek MAQIB sendiri dan seterusnya projek-projek MEGA demi menangani kegawatan ekonomi 2016.

10,000 WARUNG BERNILAI RM100 Juta kepada kumpulan 41 kontraktor TERPILIH melalui PENAJAAN untuk filem “THE GOLD COINS”

1st
KONTRAKTOR WIBAWA
RM10,000,000 untuk JV ABZ GLOBAL RESOURCES SDN BHD bagi membuat tempahan daripada kilang-kilang di negeri China.


2nd
10 KONTRAKTOR YANG MENAJA RM200,000 untuk filem “THE GOLD COINS” dan program-program promosi “JELAJAH MALAYSIA – PROMOSI FILEM BERSAMA RAKYAT UNTUK MEMBASMI KEMISKINAN 121” akan dapat Anugerah projek Baikpulih & Membekal 20 CAWANGAN LAGENDA ASMARA COFFEE DOME bernilai RM20 Juta tertakluk kepada syarat. (Penajaan sebelum 31.12.2015 sahaja)

Plus Anugerah projek PEMASANGAN 400 WARUNG BERGERAK bernilai RM3Juta tertakluk kepada syarat. (Penajaan sebelum 31.3.2016 sahaja)


Plus projek 4000 iKS bernilai RM200 Juta tertakluk kepada syarat.

TOTAL PROJEK ANUGERAH (HADIAH) UNTUK 1 KONTRAKTOR YANG MENAJA RM200,000 adalah RM200 Juta (tertakluk kepada syarat).


INI ADALAH MATLAMAT PENYATUAN SUB KONTRAKTOR bawah naungan 10 kontraktor DENGAN AGIHAN PROJEK ini, dengan jaminan MEDIA ANUGERAH QIB SDN BHD.

(MAQIB iSLAMIC GOLDCLUB)


3rd
30 KONTRAKTOR YANG MENAJA RM100,000 untuk filem “THE GOLD COINS” dengan Anugerah Projek Baikpulih & Membekal 10 CAWANGAN LAGENDA ASMARA COFFEE DOME bernilai RM10 Juta tertakluk kepada syarat. (Penajaan sebelum 31.12.2015)

Plus 200 projek WARUNG BERGERAK bernilai RM1.5 Juta. (Penajaan sebelum 31.3.2016)

Plus 2000 projek iKS bernilai RM100 Juta tertakluk kepada syarat.


TOTAL PROJEK ANUGERAH 1 KONTRAKTOR YANG MENAJA RM100,000 ADALAH RM100 JUTA untuk aktifkan statement syarikat-syarikat kontraktor untuk tampan projek-projek MEGA.

TOTAL RM3Bil untuk 30 kontraktor agihkan kepada sub-kontraktor untuk tangani kegawatan ekonomi 2016.

KESIMPULANNYA bawah jaminan Media Anugerah QiB Sdn. Bhd., tugas 41 kontraktor ini hanyalah AGIHKAN PROJEK kepada 100,000 SUB KONTRAKTOR MAQIB DARUSSALAM untuk penjanaan projek-projek MEGA 2016 – 2020.



4th
Bagi 40 KONTRAKTOR YANG WIBAWA BUAT F/D RM3.8 JUTA ATAS NAMA SENDIRI pula akan dapat perkongsian syarikat antarabangsa ini.

* WOLLYWOOD PICTURES
* WOLLYWOOD STUDIO
* WOLYWOOD ENTERTAINMENT
* WOLLYWOOD WORLD

Untuk bersama asaskan
WOLLYWOOD WORLD PEACE MAKER FOUNDATION

All the way as FUNDER 40 FILEM trend untuk 24 NEGARA, 25 termasuk Malaysia.
1000 filem setahun bermatlamatkan DAKWAH MAQIB DARUSSALAM.

MADRASAH
AMANAH
QURAN
ISLAM
BERSATU

Plus setiap 1 kontraktor 1 projek perumahan dengan nilai projek di bawah RM100 Juta untuk wibawa urusan perbankan antarabangsa.

HARAPAN MAQIB TIKA KEGAWATAN EKONOMI YANG TERCETUS AKIBAT GILA KUASA DUNIA 2013-2016, dapatlah kita bertahan dengan dana-dana sendiri ATAS PROJEK SENDIRI memandangkan projek-projek kerajaan terganggu dengan gejala ini.

RAMAI KONTRAKTOR DIJANGKA AKAN MENANGGUNG HUTANG 2016.
Di sinilah MAQIB menjadi payung kepada ekonomi negara.

MANAKALA 1 ORANG KAYA BRUNEI AKAN MENAJA 10 SURAU UNTUK JADI MADRASAH MAQIB DARUSSALAM untuk gerakan ekonomi Islam ini.

10,000 warung perlu ditempatkan di surau-surau seluruh Negara bawah program iKS & program hudud untuk membasmi kemiskinan 121 dalam program “Jelajah Malaysia ~ Promosi Filem bersama Rakyat Membasmi Kemiskinan 121” dengan bantuan artis-artis untuk cetuskan IMPAK MAKSIMA gerakan JIHAD EKONOMI ISLAM LANGKAH INTRODUKSI HUDUD KEPADA UMMAH.

SEDIAKAN PAYUNG SEBELUM HUJAN.




---------------------------------------------------------------- 
 

Ini menakjubkan, Randy Paunch 47 tahun, seorang pensyarah sains computer dari Mellon Universiti. Dia meninggal disebabkan oleh kanser pankreas pada 2008, tetapi dia menulis buku “The last lecture” (syarahan terakhir) pada 2007. Suatu legasi yang dia tinggalkan. Dalam suratnya kepada isteri dan anak-anaknya, Dylan, Logan dan Chloe, dia menulis satu panduan yang sangat baik, “Panduan untuk hidup yang lebih baik” untuk isteri dan anak-anaknya. Semoga anda diberkati dengan aspirasinya.


BAGAIMANA UNTUK MEMPERBAIKI HIDUP ANDA.

PERSONALITI:
1.       Jangan bandingkan hidup anda dengan orang lain. Anda mungkin tidak tahu bagaimana perjalanan hidup mereka.

2.      Jangan punya pemikiran negatif terhadap benda yang kamu tidak boleh kawal. Sebaliknya tumpukan tenaga anda terhadap benda yang positif yang anda punya pada masa ini.

3.      Jangan terlebih buat apa yang anda mampu. Cukuplah setakat yang anda mampu

4.      Jangan terlalu serius terhadap diri anda; tiada siapa yang berbuat demikian.

5.      Jangan bazirkan masa anda terhadap gossip

6.      Berfikir lebih jauh bila anda masih terjaga.

7.      Iri hati adalah sia-sia. Kamu sudah punya semua yang kamu perlukan.

8.     Lupakan yang sudah lalu. Jangan ungkit kesilapan pasangan anda di masa lampau. Ianya akan menghancurkan kegembiraan anda di masa kini.

9.      Hidup ini terlalu singkat untuk membenci sesiapa. Hindarkan daripada membenci sesiapa.

10.  Berdamailah dengan masa lalu kamu supaya ia tidak akan merosakkan masa sekarang kamu.

11.   Tiada siapa yang mengawal kegembiraan kamu selain dari kamu sendiri

12.  Ketahuilah bahawa hidup ini ialah seperti sekolah dan kamu di sini untuk belajar. Masalah ialah salah satu dari kurikulum yang akan muncul dan pergi seperti kelas algebra, tetapi pengajarannya akan kamu pegang seumur hidup kamu.

13.  Senyum dan tertawa selalu.

14.  Kamu tidak perlu menang setiap pertengkaran. Setuju untuk tidak setuju.

KOMUNITI:
15.   Hubungi keluarga kamu selalu

16.  Beri sesuatu yang baik untuk orang lain setiap hari

17.   Maafkan orang lain

18.  Luangkan masa untuk orang yang berumur 70 tahun ke atas dan 6 tahun ke bawah

19.  Pandangan orang lain terhadap kamu bukan urusan kamu

20. Pekerjaan kamu tidak akan menjaga kamu bila kamu sakit tetapi keluarga kamu akan menjaga kamu. Selalu berhubung.

KEHIDUPAN:
21.  Dahulukan ALLAH dalam segala yang kamu fikir, katakan dan buat.

22. ALLAH itu penyembuhan

23. Buat perkara yang betul

24. Bagaimana baik atau buruk pun situasi sekarang, ia akan berubah.

25.  Bagaimana pun yang kamu rasa, bangun, salin pakaian dan pergi.

26. Yang terbaik akan datang kemudian.

27.  Buang apa yang tidak berguna, cantik atau menggembirakan.

28. Bila kamu terjaga di waktu pagi, bersyukur kepada Allah

29. Kalau kamu kenal Allah, kamu akan gembira selalu. Jadi bergembiralah selalu.

Apabila kamu mengamalkan kesemua di atas, kongsikanlah pengetahuan ini dengan orang yang kamu sayangi, orang di sekolah kamu, orang yang kamu selalu bermain bersama, orang yang kamu kerja bersama, dan orang yang tinggal bersama kamu. Bukan sahaja ianya akan memperbaiki hidup anda, tetapi juga orang di sekeliling anda.

Ingatlah BENDA YANG BAIK ADALAH UNTUK KITA SEMUA KONGSIKAN.


-------------------------------------------


SUMBER-SUMBER MAKLUMAT UTAMA

BLOG ASAS 11 PROGRAM PENDAPATAN AHLI:
Klik di sini >> inbahmedia.blogspot.com

BLOG PENGASAS:
Klik di sini >> perlembagaan313.blogspot.com 

BLOG ASNAF:
Klik di sini >> mediaintelekmaqib.blogspot.com

BLOG SENARAI PEMEGANG KONTRAK AMAN ISLAMIAH DUNIA:
Klik di sini >> aid-amanislamiahdunia.blogspot.com

BLOG SENARAI PEMEGANG KONTRAK WARUNG BERGERAK:
Klik di sini >> anugerahwarungbergerak.blogspot.com

BLOG SENARAI PENAJA 100 SYARIKAT:
Klik di sini >> anugerahrmkdome.blogspot.com 

BLOG SENARAI PEMEGANG KONTRAK IKS:
Klik di sini >> anugerahmaqibiks.blogspot.com

BLOG SENARAI PESERTA WAKAF KORPORAT:
Klik di sini >> wakafkorporatmaqib.blogspot.com

BLOG SENARAI PESERTA KELAB KERETA MEWAH YEM BOY TRADING
Klik di sini >> yemboytrading.blogspot.com

BLOG KELAB KERETA MEWAH:
>> yemboytrading2.blogspot.com

BLOG-BLOG KELAB DI BAWAH SYARIKAT MEDIA ANUGERAH QIB SDN BHD:



>> malaysianinternationalreggaesociety.blogspot.my              
>> kelabsahabatrockers.blogspot.my
>> kelabusahawanselebriti.blogspot.my
>> kelabkembaraiman.blogspot.my
>> uptownmaqib.club.blogspot.my
>> kelabscuba.blogspot.my
>> kelabnyanyianmuzikartismalaysia.blogspot.my
>> dtersangmotorsportclub.blogspot.my
>> kelabdart.blogspot.my
>> senisilapmatamalaysia.blogspot.my
>> yankstuntclub.blogspot.my
>> sutradaramalaya.blogspot.my
>> kelabdapurceriaselebritinatili.blogspot.my
>> asianbuskersclub.blogspot.my
>> kelabetikarockers.blogspot.my
>> kelabbolasepakaafc.blogspot.my
>> kelabcuticutimalaysia.blogspot.my
>> kelabjomgewang.blogspot.my
>> kelabfutsalpredator.blogspot.my
>> clubcelebrityfitness.blogspot.my
>> pecintaburungmalaya.blogspot.com
>> universalextremesportclub.blogspot.my
>> nasyeedclub.blogspot.com
>> kelabaudiovisualperdana.blogspot.my
>> kelabdangdut.blogspot.my


ANUGERAH PENAJAAN KELAB

"ANUGERAH PENAJAAN KELAB" adalah satu format Penaja Kelab dalam langkah menyokong "PROGRAM JELAJAH MALAYSIA ~ PROMOSI FILEM BERSAMA RAKYAT MEMBASMI KEMISKINAN 121" (IKUT PROTOKOL)

Ke arah matlamat "AJK PENAJA KELAB" dan sekaligus minit penubuhan 30 kelab sebenar. Anda yang terlibat sebagai Penaja Kelab boleh manfaatkan "ANUGERAH PENAJAAN KELAB" untuk pelbagai program agensi pembangunan kelab khasnya hartanah dan ahli promosi 25,000 produk dengan usahasama kelab.

Ahli yang menyertai kelab sebenar hanyalah ahli biasa tanpa apa-apa anugerah "ONLINE QIB AWARD".

"ANUGERAH PENAJAAN KELAB" hanyalah melalui internet sahaja. Tiada pendaftaran mahupun penajaan secara manual lagi mulai 01.01.2016. (TERTUTUP SECARA ONLINE. Kaedah Manual hanyalah pada Imuniti "ANUGERAH RMK DOME" sahaja) Sila lihat blog anugerahrmkdome.blogspot.com

Boleh contact 1111 Penama Dome untuk rebut peluang ini.

Sila hubungi KSU (Ketua Setia Usaha) untuk maklumat GSM 2 bagi perkongsian Sarahidup 50/50 Penama Dome pilihan anda, tertakluk kepada kekosongan tempat GSM 2 dalam senarai.

Ahli Penaja "ANUGERAH PENAJAAN KELAB" berpeluang awal-awal menyertai Program Pemasaran Global MAQIB INTERNET BIRU. (Syarikat terbitan Media Anugerah QIB untuk pemasaran global.)

Sebelumnya rebutlah peluang menjana pendapatan melalui "PROGRAM PENDAPATAN HANYA KEPADA AHLI KELAB"

Sila rujuk inbahmedia.blogspot.com (PROGRAM-PROGRAM ASAS)

Segala urusan adalah melalui KSU. Dapatkan info terkini hanya melalui 5 KSU berikut:

1. Mazwana binti Mohamed Badri  (H/p: 017-7277506)

2. Nurul Ain binti Norizan (H/p: 013-7694841)

3. Nor Fadhilah 'Arifi binti Hj. Md Som (H/p: 017-7966085)

4. Rafidah binti Dato' Hj. Mohd Pilus
    (H/p: 017-5644456 / 013-3754415 (whatsapp))

5.  Nur Aishah Aminah binti Khalid (H/p: 012-7058607)


Contoh Cara Mengisi Borang Anugerah Penajaan Kelab
ANUGERAH 
KELAB 
1

MALAYSIAN INTERNATIONAL REGGAE SOCIETY

 

* SILA RUJUK KSU UNTUK BAHAGIAN PENCADANG & PENYOKONG.

Sila rujuk blog mirsmaqib.blogspot.my untuk info kelab

Penajaan RM250 
untuk  
Anugerah Kelab 
Royale Prestige Club

FUTURE MILLIONAIRES CLUB
FMC


Anugerah Kelab adalah untuk info makluman
"PROGRAM JELAJAH MALAYSIA ~ PROMOSI FILEM BERSAMA RAKYAT 
MEMBASMI KEMISKINAN 121"



SILA IKUT ARAHAN YANG DIKELUARKAN MELALUI BLOG
anugerahpenajaankelab.blogspot.com
   
ANUGERAH 30 KELAB
melalui Media Anugerah QiB Sdn Bhd adalah Penajaan RM250 
di mana Media Anugerah QiB Sdn Bhd adalah PENGACARA KUMPULAN PENAJA sahaja.
Anda dengan sendirinya tergolong dalam kumpulan penaja.

 
SILA PILIH KELAB TAJAAN ANDA
Dapatkan "ANUGERAH PENAJAAN KELAB" 
untuk pelbagai keistimewaan keahlian sebagai ahli penaja kelab 
dalam syarikat Media Anugerah QiB Sdn. Bhd.


Sila dapatkan borang-borang melalui blog
anugerah30kelab.blogspot.com